Rješenja
AROMA BULEVAR: PRIJATNO, UDOBNO (I AROMATIČNO) ISKUSTVO KUPOVINE
Detalji
Maloprodajni lanac Aroma posluje u sastavu Expo grupe, kao dio sistema Domaća trgovina Srbija. Prvi market u lancu otvoren je u septembru 2012, da bi u narednih deset godina dostigao broj od više od 60 prodajnih objekata širom Srbije.
Danas, Aroma marketi upotpunjavaju pejzaž maloprodajnih objekata širom zemlje, unapređujući koncept brze gradske kupovine koja obezbjeđuje udobnost, blizinu i brzinu nabavke.
Uređenje Aroma Bulevar marketa inicirano je iz početnog uvida da se percepcija potrošača o udobnosti kupovine promjenila: potrošači danas radije biraju da više puta svrate u manju i brzu kupovinu, gde mogu pazariti i odmah se vrati drugim aktivnostima.
To je razlog zbog koga je klijent donio odluku da zgusne i učvrsti korisničko iskustvo, učinivši ga kvalitetnim i udobnim. INPUT je sa zadovoljstvom doprinjeo ostvarenju ovog cilja, i naravno učinio sve da svaki kvadratni metar prostora Arome bude upotrebljen efikasno i efektno.
Market je zamišljen i realizovan sa ambicijom da odgovori na zahtjev udobnosti i brzine. Miks znanja o trendovima u maloprodaji koji ima INPUT sa znanjima koje Aroma ima o svojim potrošačima rezultirao je kreiranjem okruženja u kome je brza gradska kupovina prijatno i udobno – takoreći aromatično – iskustvo!