• Sime Milutinovića Sarajlije, br. 18
  • info@input.ba
  • +387 65 690 678
  • BIH
  • EN
Logo
  • Početna
  • 360 Usluga
  • Projektovanje i dizajn
  • Proizvodi
  • Rješenja
  • istraživanja
  • Naša Priča
    • Istorijat
    • Misija i vizija
    • Novosti
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Kako do nas

Istraživanja

Pretražite sva naša Istraživanja

  • Početna
  • /
  • Istraživanja
PONEDELJAK I STVARI KOJE NISTE ZNALI O NJEMU
RETAIL

PONEDELJAK I STVARI KOJE NISTE ZNALI O NJEMU

Prema GfK Shopper 360, studiji tržišta i potrošača u Srbiji, ponedeljak je dan u sedmice u kome su frekvencija posjećenosti maloprodajnih objekata, pazar i vrednost korpe takvi da ga čine najmanje "opterećenim" danom u nedelji.   

AKCIJE I PROMOCIJE U MALOPRODAJI: TRENDOVI, IZAZOVI I RJEŠENJA 
RETAIL

AKCIJE I PROMOCIJE U MALOPRODAJI: TRENDOVI, IZAZOVI I RJEŠENJA 

Kakva je situacija sa akcijskim i promotivnim prodajama u Srbiji danas, i kako vam INPUT može pomoći da svoje akcije organizujete, izložite i uspješno sprovedete    

PRIVATE LABEL U SRBIJI: IZAZOVI, PRILIKE I RJEŠENJA
RETAIL

PRIVATE LABEL U SRBIJI: IZAZOVI, PRILIKE I RJEŠENJA

Kakav je odnos potrošača u Srbiji prema private label proizvodima? Šta su zapravo private label proizvodi?  

Private label proizvodi su robne marke koje pripadaju maloprodajnim lancima i prodaju se pod njihovim brendom. Generalna percepcija private label proizvoda jeste da su oni alternativa tradicionalnim brendovima, adekvatnog kvaliteta i niže cijene. 

PAD BROJA ODLAZAKA U KUPOVINU: ŠTA DALJE?
RETAIL

PAD BROJA ODLAZAKA U KUPOVINU: ŠTA DALJE?

  • Tokom 2022. godine prosječan srpski kupac u prodavnicu je otišao 254 puta. 
  • U odnosu na prethodnu godinu, to je 3% manje odlazaka u kupovinu.. 
  • Prosječan mjesečni broj odlazaka u prodavnicu u Srbiji je oko 21 

10 SAVJETA ZA SPRJEČAVANJE GUBITAKA U MALOPRODAJI
OPŠTE

10 SAVJETA ZA SPRJEČAVANJE GUBITAKA U MALOPRODAJI

Sa usložnjavanjem sistema maloprodaje i sve oštrijom konkurencijom u industriji, kontrola i upravljanje gubicima postaju daleko izazovniji i zahtjevniji.

TOP TRENDOVI U MALOPRODAJI ZA UREĐENJE DOMA
URADI SAM

TOP TRENDOVI U MALOPRODAJI ZA UREĐENJE DOMA

Sektor uradi sam i maloprodaja proizvoda za uređenje doma doživjeli su procvat tokom pandemije Korona virusa, kada su ograničenja kretanja dovela do toga da potrošači provode više vremena u svojim domovima.

BICEPS ILI TRICEPS?
FMCG

BICEPS ILI TRICEPS?

Kako potrošačka kolica kroz aktiviranje mišića ruku utiču na potrošnju i rast kupovine

 

Kontaktirajte nas
Kontakt
  • Sime Milutinovića Sarajlije, br. 18

  • +387 65 690 678

  • info@input.ba

Mapa Sajta
  • Početna
  • Naša priča
  • Proizvodi
  • 360 Usluga
  • Rješenja
  • Istraživanja
  • Kontakt
Newsletter

Prijavite se na naš newsletter kako bi dobijali sve nove informacije koje vas zanimaju

Success! Uspešno ste se prijavili
Logo

© U izradi pomogao CodeArt logo

  • Česta pitanja
  • Uslovi korišćenja
  • Politika privatnosti

© U izradi pomogao CodeArt logo

Online portal Input koristi kolačiće. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Saznajte više.

Pozovite nas Kontaktirajte nas Pokreni Navigaciju